packages: crossmingw32-zlib/crossmingw32-zlib-shared.patch, crossmingw32-zl...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 17 Mar 2010, 18:30:18 CET

On Wed, Mar 17, 2010 at 12:37:23PM +0100, Łukasz Krotowski wrote:

> Mingw nazywa ją zlib-1.dll, w dokumentacji jest zlib1.dll. Obie nazwy
> są IMO lepsze
> niż z.dll. Zatem ode mnie +1.

Dla mnie też OK - tylko spróbować uściślić, która z nich powinna być.

> Jak autotools działają to dałbym sobie spokój. ;)

W zlibie nie ma autotools, jest configure-samoróbka.
Poprzednio pod kątem tworzenia .dll był łatany Makefile.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/