[TH] Open Office Calc - nie respektuje opcji "Automatycznie zawijaj tekst"

Daniel Dawid Majewski light-i w o2.pl
Pon, 22 Mar 2010, 11:41:30 CET

Jakiś czas temu upgradowałem Open Office i nawet próbowałem się do tego przyzwyczaić, ale mi nie wychodzi - w 2.0 było
wszystko w porządku, gdy na danej komórce kliknąłem prawym klawiszem myszy, wybrałem "Formatuj komórki..." po czym w
zakładce "wyrównanie" w sekcji "Właściwości" zaznaczona była opcja "Automatycznie zawijaj tekst". Tymczasem w wersji 3.0
jest to skopane, co więcej podopcja "Dzielenie wyrazów aktywne" działa tylko w trakcie bieżącej sesji edycyjnej. Czy
można to jakoś obejść ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski