[TH] Open Office Calc - nie respektuje opcji "Automatycznie zawijaj tekst"

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 22 Mar 2010, 13:08:09 CET

W dniu 22 marca 2010 11:41 użytkownik Daniel Dawid Majewski
<light-i w o2.pl> napisał:
> Jakiś czas temu upgradowałem Open Office i nawet próbowałem się do tego przyzwyczaić, ale mi nie wychodzi - w 2.0 było
> wszystko w porządku, gdy na danej komórce kliknąłem prawym klawiszem myszy, wybrałem "Formatuj komórki..." po czym w
> zakładce "wyrównanie" w sekcji "Właściwości" zaznaczona była opcja "Automatycznie zawijaj tekst". Tymczasem w wersji 3.0
> jest to skopane, co więcej podopcja "Dzielenie wyrazów aktywne" działa tylko w trakcie bieżącej sesji edycyjnej. Czy
> można to jakoś obejść ?

Czy to jest BUG zwiazany z PLD i spowodowany naszym paczkowaniem, czy
jest to BUG w OO.org? Ja polecam pytac o takie rzeczy oficjalne zrodla
pomocy danego softu, a nie dystrybucje.