Cups + udev 151 i problem z uprawnieniami

Pawel Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Wto, 23 Mar 2010, 21:32:42 CET

Dnia 2010-03-22, pon o godzinie 23:29 +0100, Daniel Dawid Majewski
pisze:

> "KERNEL==" wypada z mody w nowym udev, trzeba stworzyć inną regułę z tego co wypluje :
> # udevadm info -a -p $(udevadm info -q path -n /dev/lp0)

Tyle że to zwraca mi to samo z KERNEL==''. Regułka jest prawidłowa,
tylko nie wykonuje się przy starcie systemu a przy pierwszym drukowaniu.
Chciałbym żeby urządzenie dostawało uprawnienia przy starcie.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/jid: qwiat(at)pld-linux(dot)org