[packages] quanta4

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 27 Mar 2010, 19:18:44 CET

W dniu 27 marca 2010 13:33 użytkownik Andrzej Augustyński
<august84 w autocom.pl> napisał:
> To samo co poprzednio z poprawionym kodowaniem

Speców nie sprawdzałem (jeszcze?), ale już obecnie nie podoba mi się
nazewnictwo.

Quanta nie jest częścią kde4-kdewebdev - skąd zatem ten przedrostek?
Jeśli już to quanta.spec jak było uprzednio albo kde4-quanta.spec (ja
bym wolał jednak quanta.spec, bo pewnie wersja 3.5 nie jest dalej
rozwijana).

Co do tych kde4-kdevplatform-*.spec to nie wiem, bo się jeszcze
niczemu nie przyglądałem.

Pozdrawiam,