[packages] quanta4

Andrzej Augustyński august84 w autocom.pl
Sob, 27 Mar 2010, 22:46:32 CET

W dniu 27.03.2010 19:18, Bartosz Świątek pisze:

> Speców nie sprawdzałem (jeszcze?), ale już obecnie nie podoba mi się
> nazewnictwo.
>
> Quanta nie jest częścią kde4-kdewebdev - skąd zatem ten przedrostek?
> Jeśli już to quanta.spec jak było uprzednio albo kde4-quanta.spec (ja
> bym wolał jednak quanta.spec, bo pewnie wersja 3.5 nie jest dalej
> rozwijana).

Quanta leżała do niedawna w svnie pod kde4-kdewebdev ale chyba jakoś z
początkiem roku została razem z kxsldbg przerzucona do extragear/sdk/
Nazwa speca wzięta z zaszłości historycznych - opisy żywcem skopiowane z
kde4-kdewebdev.spec. Jak dla mnie nie ma różnicy czy to będzie
quanta.spec czy kde4-quanta.spec. Mogę poprawić, tylko na co?

> Co do tych kde4-kdevplatform-*.spec to nie wiem, bo się jeszcze
> niczemu nie przyglądałem.
>
> Pozdrawiam,

pzdr

--