patch do xorg-driver-video-neomagic-1.2.4

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Śro, 31 Mar 2010, 00:46:21 CEST

On Wed, 31 Mar 2010, Maciej Sterna wrote:

> Hm..
>
> Ja tego speca poprawiłem o tego patcha, ale jeszcze nie znalazłem regulaminu
> listy... wiec jeśli to błąd to sorki :)

Tłumaczenie ze standardowego PLDowego opierdzielu na ludzki:

powinieneś przysłać diffa speca a nie samego speca. To znaczy:
wycheckoutuj sobie katalog z tym specem. Nanieś Twoje poprawki na
speca w tym katalogu, a następnie wygeneruj diffa komendą:
cvs di -u
Interesuje nas *TYLKO* diff a nie cały spec. Łatwiej się to ogląda.

--
Pozdrawiam,
Paweł