patch do xorg-driver-video-neomagic-1.2.4

Maciej Sterna msterna w gmail.com
Śro, 31 Mar 2010, 01:03:32 CEST

Zrobiłem cvs di -u
wynik mam wkleić tu? Bo jeśli to poszło automatycznie na cvs to ktoś mnie
zabije, bo zrobiłem to ze 3 razy...
ale ja nie do końca wiem co robię, wiec proszę o cierpliwość i wyrozumiałość
mst