Re: ejabberd+erlang nie działa z nowym openssl

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 4 Maj 2010, 10:20:38 CEST

W dniu 4 maja 2010 10:07 użytkownik Lukasz Michalski <lm w zork.pl> napisał:

> Tak, przez repackage.
>
> BTW - nie lepiej zrobić backup całego systemu przed taką mega
> aktualizacją jak zależności openssl?

Zależy na stabilności? Titanium polecam. Th mimo pogłosek o
stabilności takim nie jest - bo upgrade OpenSSL rozwalający produkcję,
jakieś czary z PHP po których można się zastanawiać dlaczego strony
przestały działać to ja bym stabilnością nie nazwał. A to tylko na
serwerach - o problemach na desktopach to się też już nasłuchałem.