ejabberd+erlang nie działa z nowym openssl

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Wto, 4 Maj 2010, 10:22:27 CEST

Dnia wtorek 04 maj 2010, Lukasz Michalski napisał:

> Tak, przez repackage.
>
> BTW - nie lepiej zrobić backup całego systemu przed taką mega
> aktualizacją jak zależności openssl?

W dużej mierze nie potrzeba, bo paczki są jedynie przekompilowane. Upgrade nie
wnosi żadnych zmian w plikach konfiguracyjnych. Osobiście robiłem upgrade na
wielu maszynach i nie natknąłem się na żadne problemy.

Wstępną listę paczek jakie będziesz musiał upgradnąć masz tu:
http://www.blaszkowski.com/2010/04/30/openssl-1-0-czyli-przeinstalowanie-
polowy-systemu

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech "Wojtosz" Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl