[Th] syslog-ng-3.0.5-3

Robert Grauzenis dzeus w dc.net.pl
Nie, 23 Maj 2010, 21:35:05 CEST

W dniu 23.05.2010 17:51, Jacek Konieczny napisał(a):

> [...]
> wspomniałeś, że coś zmieniłeś. Teraz to wygląda na próbę uruchomienia
> syslog-ng przez upstarta (czyli syslog-ng-upstart zainstalowany), a to
> się nie powiedzie, gdy działa stary Upstart (a na to wygląda). Więc albo
> odpalaj po staremu (bez syslog-ng-upstart), albo zrestartuj żeby
> uruchomić ten nowo-zainstalowany Upstart. Zresztą, bez rebootu masz
> średnio działający init, co nie jest raczej optymalnym stanem. No i nie
> ma gwarancji, że reboot się powiedzie (polecenie „reboot” będzie
> próbować gadać z nowym Upstartem, a działa wciąż stary).

Właśnie, "no i nie ma gwarancji", chciałbym aby zmiany, które mogą nosić
takie efekty, były poprzedzane informacją na listach, co nowego i jakie
zagrożenia. Wybrałem najmniej newralgiczna maszynę, dałem reboot i
straciłem z nią kontakt.

> Gdy pytałem „czy syslog-ng-upstart zainstalowany”, to oczekiwałem
> odpowiedzi (naprawdę chciałem pomóc, ale do tego potrzebne są jakieś
> informacje), a nie tego, że zainstalujesz licząc na to, że pomoże, nie
> wiedząc nawet co to jest.

Rozumiem, ale trochę za późno teraz, jak wszystko poszło do test,
powinno tam poleżeć a na listy powinna trafić informacja co i pod jakim
kątem testować. Pierwszy etap przejścia na upstart zakończył sie
podobnie, rebootem maszyn na twardo. Naprawdę chciałbym, jeżeli to
możliwe, poczytać co i w jakim kierunku jest robione odnośnie upstart.

> Komunikaty z poprzedniego maila to było tylko nieudane wysłanie eventa
> przy starcie „tradycyjnym” – wyglądało brzydko, ale w działaniu
> syslog-ng nie powinno przeszkadzać.

Jednak przeszkadzało, bo się nie podnosił.

--
Robert Graużenis