[Th] syslog-ng-3.0.5-3

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pon, 24 Maj 2010, 08:06:11 CEST

On Sun, May 23, 2010 at 09:35:05PM +0200, Robert Grauzenis wrote:
> Rozumiem, ale trochę za późno teraz, jak wszystko poszło do test,
> powinno tam poleżeć a na listy powinna trafić informacja co i pod jakim
> kątem testować.

Była informacja, w test leżało jakiś czas. Odzewu nie było praktycznie
żadnego. Ot, parę „kosmetycznych” uwag od Glena i Arka, nic poważnego.
Można w test trzymać pakiety i latami, ale jeśli nikt tego nie testuje
to to sensu nie ma.

Poza tym, wprowadzone ostatnio zmiany (w skryptach startowych, między
innymi syslog-ng), nie powinny nic psuć w standardowej instalacji. Jeśli
coś zepsuło, to chętnie się dowiem co, ale niestety wygląda na to, że
się nie dowiem.

A upstart wymagający rebootu (który może nie się udać) przy upgrade
w main to już nie moja sprawka ;)  Ja tylko dodałem jakieś sensowne
zastosowanie dla Upstarta gdy już ktoś był taki odważny, żeby go do PLD
wrzucić (na szczęście już nie przymusowo) ;-)

Pozdrowienia,
        Jacek