[SPEC, RFC] tokyotyrant.spec, rcskrypt dla wielu instancji

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 28 Maj 2010, 14:51:45 CEST

On Fri, May 28, 2010 at 14:40:32 +0200, Patryk Zawadzki wrote:

> Ktoś skopiował katalog z innego speca, zmienił mu nazwę i zrobił 'cvs add *'?

No przecież napisałem dwa maile wcześniej, w jaki sposób to dodałem...
cvs add tokyotyrant - środkowy link nie pokazywał żadnej zawartości, po
cvs add tokyotyrant*; cvs ci był już dodatkowo katalog CVS. A biorąc pod
uwagę, że nie mam tokyotyrant/CVS/CVS, na pewno nie przeszło to ode
mnie. Wniosek: to jakiś bug w nowej infrastrukturze. Bo że nie działa
już przenoszenie usuniętych elementów do Attic to chyba nowy CVS.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>