Podpisywanie rpmów dla Titanium

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 12 Lis 2010, 16:34:01 CET

On Fri, Nov 12, 2010 at 16:11:36 +0100, Bartosz Świątek wrote:

> A no tak, bo jest przecież milion chętnych czekających w wieloletniej
> kolejce by doświadczyć zaszczytu mirrorowania najmniej liczącej się
> dystrybucji linuksa.

Przede wszystkim należy przeanalizować, gdzie i jak leci ruch. Ja jestem
w stanie wystawić po kilkaset Mb/s dla paru regionów, ale tylko jeśli ma
to jakikolwiek sens (np. teraz mi się rozwiązuje na 91.192.224.120, tj.
osiągalny przez PLIX/AC-X/KIX i pochodne, więc generalnie cała Polska).
No oczywiście poza TPSA, ale skoro sami ustalają zaporowe stawki nawet w
TPIX, to należy olewać ich klientów.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>