Podpisywanie rpmów dla Titanium

Adam Osuchowski adwol w zonk.pl
Pią, 12 Lis 2010, 22:17:14 CET

Bartosz Świątek wrote:
> A no tak, bo jest przecież milion chętnych czekających w wieloletniej
> kolejce by doświadczyć zaszczytu mirrorowania najmniej liczącej się
> dystrybucji linuksa.

Milion może nie, ale kilku pewnie by się znalazło i nie żeby dostąpić
zaszczytu tylko po prostu pomóc. Wystarczyłoby zamiast wysyłania
sarkastycznych maili zapytać...

To co zbieram wystawiłem pod ftp://ftp.polsl.pl/pub/linux/PLD/
Jak ktoś chce, można korzystać. Serwer jest w sieci PIONIERowej więc
ma bardzo dobre połączenie z SANETem czyli siecią w której stoi
ftp.pld-linux.org i większością sieci uczelnianych w Polsce.
Mirror jest przyrostowy więc stare pakiety można stamtąd pobrać.

Nie zmienia to jednak faktu, że podstawowy problem (brak podpisanych
rpmów w Ti) nadal istnieje.