ktoś mi zrobił siurpryzę dovecotem

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 12 Paź 2010, 10:31:46 CEST

  W dniu 10/12/10 9:54 AM, Jacek Osiecki anonsuje::

> Chodziło mi raczej o to, że config w 2.0 jest zupełnie inny niż w 1.2 -
> i automat niekoniecznie wszystko załatwi. Mniej więcej podobny ZONK
> jak niegdyś przypadkowy upgrade exima z wersji 3 do 4...

Konwersja przeszła (przynajmniej na moim prostym configu) prawie
bezboleśnie, ale jakiś komunikat do postin by się przydał.
Gorzej, że pigeonhole z palca nie daje się pobudować z obecnym devel.
Brak dovecot-config (czy pkgconfig może? - już nie miałem czasu sprawdzać).
I miało być sieve z palca, a nie ma wcale.
--
WK