ktoś mi zrobił siurpryzę dovecotem

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Wto, 12 Paź 2010, 10:45:45 CEST

  W dniu 10/12/10 10:31 AM, Wieslaw Kierbedz anonsuje::

> Konwersja przeszła (przynajmniej na moim prostym configu) prawie
> bezboleśnie, ale jakiś komunikat do postin by się przydał.
BTW
Nie myśleliście, żeby do pld-linux.org dołożyć jakieś mini wiki z
dostępem dla developerów, gdzie byłyby wstawiane tylko ostrzeżenia i
instrukcje typu.
"25 10 2010 - PLD Th main dovecot migration from 1.2 to 2.0.5
Use dovecot -c ... to migrate config
Details (url do jakiegoś howto/changeloga na stronie programu albo
jakiekolwiek użyteczne)".

Dwie/trzy linijki bez bicia po łapach za brzydką gramatykę.
Taki twitterowaty BIG RED WARNING.
--
WK