ktoś mi zrobił siurpryzę dovecotem

Marcin Krol hawk w pld-linux.org
Wto, 12 Paź 2010, 11:08:06 CEST

> Właśnie zgłosiłeś się na ochotnika. Zrób to będzie.

Pozostaje jeszcze kwestia czy developer będzie wiedział o możliwych
problemach przy up paczki. Niekoniecznie musi ją testować. Bywają
przypadki, że ktoś zrobi up w CVS i dopiero za jakiś czas paczka poleci
na FTP bo np trzeba było ją przebudować... Może to szukanie dziury w
całym, ale nie da się tą metodą zapewnić na 100%, że coś się nie rypnie
ani że developer doda informację jak naprawić gdy już się rypnie.

Dla Titanium takie informacje trafiają na mojego bloga, a tym samym na
PLDową planetę.

M.