Re: ktoś mi zrobił siurpryzę dovecotem

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 12 Paź 2010, 11:22:13 CEST

W dniu 12 października 2010 11:08 użytkownik Marcin Krol
<hawk w pld-linux.org> napisał:

> Pozostaje jeszcze kwestia czy developer będzie wiedział o możliwych
> problemach przy up paczki. Niekoniecznie musi ją testować. Bywają
> przypadki, że ktoś zrobi up w CVS i dopiero za jakiś czas paczka poleci
> na FTP bo np trzeba było ją przebudować... Może to szukanie dziury w
> całym, ale nie da się tą metodą zapewnić na 100%, że coś się nie rypnie
> ani że developer doda informację jak naprawić gdy już się rypnie.
>
> Dla Titanium takie informacje trafiają na mojego bloga, a tym samym na
> PLDową planetę.

A najlepiej to jeszcze zrobic taki parser (a'la cvereader.py) ktory
takie informacje bedzie pobieral prosto ze speca i wystawiaj na wuwe.
Developer wtedy bedzie musial tylko w jednym miejscu dawac info
odpowiednio to tagujac, albo w commitlogu albo w specu gdzies...