packages: kde4-kdelibs/kde4-kdelibs.spec - added *-fix_https_links.patch - ...

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Pią, 15 Paź 2010, 22:33:08 CEST

Dnia Wednesday 13 of October 2010, Bartosz Świątek napisał:
> Nastepnym razem bardzo prosze o podbicie branchdiffa

Znaczy się mam ze stabilnej wersji kdelibs zrobić niestabilną zmieniając,
rzeczy które nie mam bladego pojęcia co robią? Wybacz ale w takim razie
zostawiam to Tobie bo rozumiem, że Ty przejrzałeś całego tego diffa i wiesz
dokładnie co każda linijka zmienia i wszystko dokładnie przetestowałeś.

> a nie patchowanie
> na wlasna reke.

Och, ach to dopisz na samej górze NOTE, że kdelibs jest specem o specjalnej
trosce shadzika i jego rozwija się inaczej niż wszystkie pozostałe.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic