packages: kde4-kdelibs/kde4-kdelibs.spec - added *-fix_https_links.patch - ...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 16 Paź 2010, 19:10:15 CEST

W dniu 15 października 2010 22:33 użytkownik Kamil Dziedzic
<kamil.listy w klecza.pl> napisał:

> Znaczy się mam ze stabilnej wersji kdelibs zrobić niestabilną zmieniając,
> rzeczy które nie mam bladego pojęcia co robią? Wybacz ale w takim razie
> zostawiam to Tobie bo rozumiem, że Ty przejrzałeś całego tego diffa i wiesz
> dokładnie co każda linijka zmienia i wszystko dokładnie przetestowałeś.

Niestabilną. Muhihi, tak Cię wyśmiałem teraz. Yhy, tak przejrzałem, bo
dużo tego nie ma. Poza tym to samo będzie w 4.5.3 więc skoro tego nie
wiesz, to nie tykaj i zgłoś to ludziom, którzy wiedzą co robić -
choćby arkowi.

> Och, ach to dopisz na samej górze NOTE, że kdelibs jest specem o specjalnej
> trosce shadzika i jego rozwija się inaczej niż wszystkie pozostałe.

A po co? Nie tylko ja wiem do czego służy branchdiff i stosujemy go co
najmniej od wersji KDE 3.