packages: kde4-kdelibs/kde4-kdelibs.spec - added *-fix_https_links.patch - ...

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Nie, 17 Paź 2010, 15:33:23 CEST

Dnia Saturday 16 of October 2010, Bartosz Świątek napisał:
> Niestabilną. Muhihi, tak Cię wyśmiałem teraz. Yhy, tak przejrzałem, bo
> dużo tego nie ma. Poza tym to samo będzie w 4.5.3

To czemu nie odrazu diff z trunka? W końcu to będzie w 4.6.

> więc skoro tego nie
> wiesz, to nie tykaj i zgłoś to ludziom, którzy wiedzą co robić -
> choćby arkowi.

Odmienne zdanie od Twojego równa się "nie wiesz co robić" - dobrze wiedzieć.

> A po co? Nie tylko ja wiem do czego służy branchdiff i stosujemy go co
> najmniej od wersji KDE 3.

Ah no tak "bo tak robimy od dawca" to kluczowy argument zabraniający mi
wyśmiania bzdurnego podejścia.

Przechodząc do rzeczy.
Fedora:
http://pkgs.fedoraproject.org/gitweb/?p=kdelibs.git;a=blob;f=kdelibs.spec;h=5663bc5b06b835f643dd6695e280800a506309a5;hb=HEAD
http://pkgs.fedoraproject.org/gitweb/?p=kdelibs.git;a=commit;h=200df46c451f48e76b74edd7dacff8be5215aa26

Mandriva:
http://svn.mandriva.com/svn/packages/cooker/kdelibs4/releases/2:4.5.0/4mdv2011.0/SPECS/kdelibs4.spec

W Gentoo (mają gdzieś 4.5) i Ubuntu (4.5.1) też są pojedyncze patche.

Niestety jak widać PLD jak zawsze ma swoje własne podejście. TH stable - dobre
sobie.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic