packages: ruby-mysql/ruby-mysql.spec up to 2.9.3 (rel 0.1)

Wojciech Błaszkowski wojciech w blaszkowski.com
Pon, 6 Wrz 2010, 13:07:41 CEST

Witam,

> W dniu 6 września 2010 11:51 użytkownik Wojciech Błaszkowski
> <wojciech w blaszkowski.com> napisał:
>

> I co to jest? Lista to teraz dump śmieci i róbta se z tym co chceta?
> Nie ma ani cześć, ani "pocałujcie mnie w dupę".
> Nie ma napisane co to jest i co to ma robić.
> Nie ma też napisane dlaczego w tym czymś jest tylko rel 0.1.
>
> Wygląda to trochę tak, jakbyś podrzucał nam niechciane dziecko bez
> karteczki co mamy z tym zrobić.
>
> "...(userzy) gotowi pomyśleć, że my jesteśmy tu dla nich..."

Dziękuję za szczere słowa :D Zapewniam, że zmotywowałeś mnie do dalszej pracy
:)

Więc tak..
ruby-mysql-socketpath.patch nie nakłada się, builder zwraca:

Patch #0 (ruby-mysql-socketpath.patch):
+ patch -p1 -s
+ < /home/users/wojtosz/rpm/packages/ruby-mysql/ruby-mysql-socketpath.patch
1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file lib/mysql.rb.rej
błąd: Błędny status wyjścia z /home/users/wojtosz/tmp/rpm-tmp.70792 (%prep)

Spaczować pacza czy lepiej zrobić nowego ?

--
Pozdrawiam, Best regards, Mit freundlichen Grüßen,

Wojciech Błaszkowski
www.blaszkowski.com
GSM: +48 600 197 207
JID: wojtosz w jabber.biz.pl