packages: ruby-mysql/ruby-mysql.spec up to 2.9.3 (rel 0.1)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 6 Wrz 2010, 13:10:37 CEST

W dniu 6 września 2010 13:07 użytkownik Wojciech Błaszkowski
<wojciech w blaszkowski.com> napisał:
> Witam,

Cześć,

> Dziękuję za szczere słowa :D Zapewniam, że zmotywowałeś mnie do dalszej pracy
> :)
>
> Więc tak..
> ruby-mysql-socketpath.patch nie nakłada się, builder zwraca:
>
> Patch #0 (ruby-mysql-socketpath.patch):
> + patch -p1 -s
> + < /home/users/wojtosz/rpm/packages/ruby-mysql/ruby-mysql-socketpath.patch
> 1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file lib/mysql.rb.rej
> błąd: Błędny status wyjścia z /home/users/wojtosz/tmp/rpm-tmp.70792 (%prep)
>
> Spaczować pacza czy lepiej zrobić nowego ?

musisz sprawdzić co patch robi i czy w nowej wersji również jest
potrzebny (bo być może już jest upstream, albo sprawa została inaczej
rozwiązana).

Jeśli patch jest potrzebny, to musisz go dostosować do nowej wersji.
Czy zrobisz od nowa czy go poprawisz to już Twoja sprawa.