Re: Walnięty kernel na FTP

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Wto, 7 Wrz 2010, 10:05:51 CEST

On Tue, 7 Sep 2010, Bartłomiej Zimoń wrote:

> No ładnie a ja myślałem że to tylko mój problem, po odlaczeniu i podlaczeniu klaw. usb jest ok ale ... musi być wpięta w ten sam port.

Ja u siebie nie zaobserwowałem... Tzn. na początku myślałem że coś jest
nie tak, ale okazało się że po prostu zrobił mi się upgrade kernela i
modułów a nie uruchomiło się lilo - więc miałem stary kernel bez modułów,
w tym i usb ;) Po odpaleniu już właściwego 2.6.34.4-1 działa bez zarzutów
(mysz i klawiatura na USB) bezpośrednio po reboocie, żadnych czkawek nie
zauważyłem. Arch x86_64.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944