Walnięty kernel na FTP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 7 Wrz 2010, 11:54:31 CEST

On Tue, Sep 07, 2010 at 10:05:51AM +0200, Jacek Osiecki wrote:
> Ja u siebie nie zaobserwowałem... Tzn. na początku myślałem że coś jest
> nie tak, ale okazało się że po prostu zrobił mi się upgrade kernela i
> modułów a nie uruchomiło się lilo - więc miałem stary kernel bez modułów,
> w tym i usb ;) Po odpaleniu już właściwego 2.6.34.4-1 działa bez zarzutów
> (mysz i klawiatura na USB) bezpośrednio po reboocie, żadnych czkawek nie
> zauważyłem. Arch x86_64.
Szperałem po sieci i znalazłem jedno zgłoszenie tego problemu w BTSie
(AFAIR) Mandrivy. Ten sam kernel, te same objawy, rozwiązania brak. Coś
tam mieszali w podsystemie USB w kernelu, więc pewnie mamy regresję, ale
tylko na niektórych chipsetach. U mnie się trafiło akurat na dwóch
maszynach ze środowiskiem graficznym. Teraz siedzę na:

00:1d.0 USB Controller: Intel Corporation 5 Series/3400 Series Chipset
USB2 Enhanced Host Controller (rev 05)

i jądro musiałem wycofać do poprzedniej wersji żeby móc sensownie
pracować :(

Pozdrawiam
Beorn

--