/etc/skel/etc bullshit

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 15 Wrz 2010, 21:50:12 CEST

On Wed, Sep 15, 2010 at 21:21:16 +0200, Paweł Zuzelski wrote:

> Miałem na myśli uniksowy świat :) To wynikało z kontekstu :)

No to niestety XGD poza klikanymi programami jest totalnie ignorowane.

> To był argument, że XDG nie ogranicza się do GNOME czy KDE.

Z mojego laptopa, gdzie mam nowszy soft i bardziej klikany, z racji
gorszego I/O:

.config: 17 plików (konfiguracja Qt, xfce4, GoogleEarth, audacious,
QPxTool, GTK+2, Thunar, bmpx, compiz, metacity)

etc: 95 plików bez .thumbnail/* i parunastu plików elinksa.

Ale może lepsza byłaby statystyka nie tyle plików, gdy te lecą do
podkatalogów, co samych wpisów (wliczając katalogi, które inaczej z etc
powędrują całe wprost do $HOME):

$  ls -la .config | wc -l
24
$  ls -la etc | wc -l
34

> Używam wszystkie programy które wymieniłeś. Przy niektórych również
> grzebię. A wyrażam zdanie ponieważ jestem przeciwny utrzymywaniu
> patchy które nie mają szans na mergnięcie przez upstream.

No toż nie bronię przerobić na XDG - jeśli jest to kilka funkcji, to
przecież lepiej używać supportowanego libxgd zamiast home_etc-lib.

Co w najmniejszym stopniu nie zmienia _faktu_, że HOME_ETC w PLD jest, a
jeden katalog w skel (nie wiem, czy działa na katalogi missingok, ale
dodałem) nikomu serwera nie zabije.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>