nvidia-legacy2 - jest jakaś szansa żeby to ruszyło?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 20 Wrz 2010, 08:27:20 CEST

Witam.

Pytanko jak w temacie.

nvidia-legacy2 się pięknie buduje i instaluje, ale próba uruchomienia
kończy się pruciem mordy o wersję abi xservera (nie powtórzę tego teraz bo
musiałem toto odinstalować), coś tam że chce <=6 a jest 8.

Jest jakaś szansa żeby toto odpalić czy moja GeForce2 ma iśc na emeryturę?

Przy okazji - nie jestem w stanie wszystkiego sprawdzić ale na pewno jest
błąd w opisie (przynajmniej angielskim) do xorg-driver-video-nvidia.
W opisie mam:

Supported hardware:
modern NVIDIA GeForce (from GeForce2 MX) and Quadro (Quadro4 and up)
based graphics accelerators.

Może to ktoś poprawić bo trochę mylące ;)

Pozdrawiam
ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!