nvidia-legacy2 - jest jakaś szansa żeby to ruszyło?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 20 Wrz 2010, 09:10:32 CEST

Dnia poniedziałek, 20 września 2010, Bohdan R. Rau napisał:
> Witam.
>
> Pytanko jak w temacie.
>
> nvidia-legacy2 się pięknie buduje i instaluje, ale próba uruchomienia
> kończy się pruciem mordy o wersję abi xservera (nie powtórzę tego teraz
> bo musiałem toto odinstalować), coś tam że chce <=6 a jest 8.
>
> Jest jakaś szansa żeby toto odpalić czy moja GeForce2 ma iśc na
> emeryturę?

To już pytanie do NVidii, czy uaktualni swoje sterowniki (nie liczyłbym na
to). Możesz przejść na sterownik nv, jeśli nie potrzeba ci zaawansowanych
funkcji w stylu 3D. Albo pogimnastykować się z nouveau, może u ciebie akurat
będzie chodzić.