nvidia-legacy2 - jest jakaś szansa żeby to ruszyło?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pon, 20 Wrz 2010, 09:20:46 CEST

On Mon, 20 Sep 2010 09:10:32 +0200, Łukasz Maśko <ed w yen.ipipan.waw.pl>
wrote:

> To już pytanie do NVidii, czy uaktualni swoje sterowniki (nie liczyłbym
na

> to).

Tak też myślałem... ale zapytać nie zaszkodziło :)
> Możesz przejść na sterownik nv, jeśli nie potrzeba ci zaawansowanych
> funkcji w stylu 3D.

Właśnie mam nv i powiem szczerze - działa fatalnie, dlatego kombinowałem z
nvidią.

> Albo pogimnastykować się z nouveau, może u ciebie
> akurat
> będzie chodzić.

A, popróbuję jak będę w domu. Jak będę miał jakieś efekty to dam znać.

ethanak
--
http://milena.polip.com/ - Pa pa, Ivonko!