Re: Jakie BR-y dodawać do speców?

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Mon Aug 1 08:32:23 CEST 2011

W dniu 31 lipca 2011 23:11 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> Doucz się jednak, zanim zaczniesz wypowiadać tak kategoryczne oceny, bo
> inaczej tylko się ośmieszasz.

> Jeśli tak robiłeś, to tym bardziej nie dziwi fakt, że w końcu straciłeś r/w.

> Nie obchodzi mnie ani Qt ani KDE, bo one nie są tu żadnym wyjątkiem - w
> BR ma się znajdować wszystko, czego dany pakiet używa, modulo bcondy, a
> jeśli tak nie jest w jakimś przypadku, to wyłącznie za sprawą
> przeoczenia (albo jak pokazujesz swoim przypadkiem niedouczenia).
>
> Jedyny 'wyjątek' stanowią pakiety, które ze względu na oczywistą
> [...]

No no no, to się popisałeś wiedzą. Gratuluje.
Szkoda tylko, że już nawet kloczek ani qboosh się tej twojej zasady
nie trzymali dawno zanim ją wymyśliłeś, nie wspominając o innych
mkochano czy co tam jeszcze znalazłem w cvs log.
Należy im natychmiast odebrać rw, tak? :)

Głupi przykład Ci podam też w ramach darmowej lekcji.
cvs log SPECS |grep -i redundand
A potem goń autorów wszystkich zmian w specach od gtk+ np. :) Miłej zabawy.