Jakie BR-y dodawać do speców?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Aug 1 12:11:18 CEST 2011

On Mon, Aug 01, 2011 at 08:32:23 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> No no no, to się popisałeś wiedzą. Gratuluje.

Jeśli chcesz mieć ostatnie słowo, to wpisz je sobie o, tutaj:

[....]

> Szkoda tylko, że już nawet kloczek ani qboosh się tej twojej zasady
> nie trzymali dawno zanim ją wymyśliłeś, nie wspominając o innych
> mkochano czy co tam jeszcze znalazłem w cvs log.

To konkretnie pokaż, tylko proszę o coś aktualnego a nie sprzed 10 lat
(bo 2 z 3 powyższych panów raczej nam tu nie commituje od dawna).

> Należy im natychmiast odebrać rw, tak? :)

Tylko dlatego, że masz jakieś zwidy bądź nie rozumiesz, co robią?

> Głupi przykład Ci podam też w ramach darmowej lekcji.
> cvs log SPECS |grep -i redundand

Pokaż mi _przykład_, a nie metodę mozolnego szukania. Bo ja pamiętam wiele
takich przypadków usuwania zależności - właśnie POŚREDNICH (zwykle
pochodzących z libtoola). A jeśli już jakiś przykład znajdziesz, to
poproś autora o komentarz, a nie podpisuj się czyjąś reputacją.

> A potem goń autorów wszystkich zmian w specach od gtk+ np. :) Miłej zabawy.

Jedynie ciebie mogę pogonić do słownika, żebyś postarał się zrozumieć
różnicę między zależnością pośrednią (libem linkowanym tylko dlatego, że
tak powiedział pgkconfig albo .la innego liba), a bezpośrednią (libem
linkowanym dlatego, że autor go użył w swoim kodzie).

Albo wpisz tam u góry co chcesz, żebyś miał ostatnie słowo, i nie
ośmieszaj się więcej.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>