Re: Jakie BR-y dodawać do speców?

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Mon Aug 1 15:56:48 CEST 2011

W dniu 1 sierpnia 2011 15:19 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> No przecież to też już pisałem - ale nie będę wytykał komuś trzeciemu
> błędu sprzed 8 czy 11 lat, kto wie - może w tym czasie były przejściowo
> inne zasady, albo nie było to jasno ustalone.

>                            tylko tu jest base^^^^
>    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^                     ^^^^^^^^^^^^^^^^
>    ^^^^^^^^^^^^

> Chciałem już napisać, że ty to jednak jesteś zwyczajnym idiotą, ale z
> czystego sadyzmu jeszcze się poznęcam - gdybym pisał w HTML-u to bym ci
> to pokolorował, ale mam nadzieję że połapiesz się w podkreśleniu.

Ty to dopiero jesteś idiotą, że zwykłego typo nie zauważysz. Ale jeszcze raz
tak żebyś zrozumiał o co chodziło jak będziesz się podniecał z kolegami:

kdelibs (kdeowy tarball) wymaga QtCore-devel, kdebase też.
Kde4-kdelibs.spec ma BR: QtCore-devel, oraz jego subpakiet -devel ma
R: QtCore-devel.
Jak dotąd wszystko rozumiesz? Świetnie.
Kde4-kdebase.spec (dla ułatwienia piszę z wielkiej litery żeby
zaznaczyć dla ciebie początek zdania, mam nadzieję że się domyślasz że
spec jest pisany z małej, ale kto cie tam wie) wymaga tylko
kde4-kdelibs-devel, bo ten dociągnie mu potrzebny QtCore-devel, bez
którego by się nie zbudował.

Skapowałeś? Nie? Szkoda. Na resztę twoich bzdur i obraz nie będę
odpisywał, bo mam zwyczajnie ciekawsze rzeczy do roboty.