Jakie BR-y dodawać do speców?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Aug 1 15:19:56 CEST 2011

On Mon, Aug 01, 2011 at 14:57:21 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Jak widać nie tylko ja.

No przecież to też już pisałem - ale nie będę wytykał komuś trzeciemu
błędu sprzed 8 czy 11 lat, kto wie - może w tym czasie były przejściowo
inne zasady, albo nie było to jasno ustalone.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^                     ^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^

> Hę!? Ty w ogóle umiesz czytać?

Chciałem już napisać, że ty to jednak jesteś zwyczajnym idiotą, ale z
czystego sadyzmu jeszcze się poznęcam - gdybym pisał w HTML-u to bym ci
to pokolorował, ale mam nadzieję że połapiesz się w podkreśleniu.

> Znajdź mi BR: QtCore-devel w kde4-kdebase, bo o to chodzi. To że to

Jeśli o to chodzi, to trzeba było to napisać - dla ułatwienia życia
niepełnosprawnemu intelektualnie podkreśliłem także jedyne wystąpienie w
cytacie słowa 'base'.

Niemniej jednak - kurde, już to pisałem, żebyś nie argumentował swoich
wypocin swoimi wypocinami.

> jest w kde4-kdelibs to ja dobrze wiem i napisałem, a nawet napisałem,
> że subpakiet -devel ma R: QtCore-devel.

"Napisałeś, a nawet napisałeś"? No to miszczu szacun pełen, dozgonne
uznanie i goździki lub czekoladki do wyboru.

> Ty za to podsuwasz jako argument pakiety, które tak nie robią, więc
> jaka różnica.

Taka, że ty zacząłeś ten idiotyczny sposób argumentowania, co wyraźnie
zaznaczyłem (że 'twoim sposobem').

Ale mimo wszystko jest różnica - moje pakiety są nazwane, a przykłady
aktualne na dzisiaj, a nie ubiegły eon.

> Powiem więcej, najpierw podałem jako przykład pakiety których sam nie
> dotykałem, ale byłeś za głupi by zrozumieć o co chodzi.

Jako przykład podałeś 3 logi, które nie mają związku z tematem oraz
1 log, w którym - przynajmniej na dziś, dokonano błędnego commita.
Wszystkie 4 były archaiczne (a zasady się kształtują i zmieniają w
czasie), żaden z nich nie był weryfikowalny (nazwa pakiety - określimy
ich kształt DZISIAJ).

> Jakoś Arek nie poprawia tych "błędów" w specach kde4. Tak samo możemy
> wrócić do rozmowy, że Bet w Th miało nie być...

Pomyślmy - może nie wnika aż tak głęboko? Jeśli kde4-kdebase korzysta
bezpośrednio z QtCore-devel (nie chce mi się tego ściągać, więc
potwierdź) to sam tego BR-a dodam.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>