systemd (Re: syslog-ng startowany po bindzie)

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Dec 5 03:57:54 CET 2011

On Mon, Nov 28, 2011 at 01:24:29 +0100, Bartlomiej Zimon wrote:

> u mnie swap-y sa :) udev-systemd pomogl

Już sobie zrobiłem 'niewielkie' obejście (znaczy kawałek kodu, który
wysyła fejkowe eventy dla każdego urządzenia) i napisałem do Lennarta,
poczekam czy mi cokolwiek odpowie.

Ale tak jak podejrzewałem, systemd w ogóle nie wymaga udeva:) i jeśli
ktoś używa np. mdev (busybox), to też da radę to pogodzić. A nawet bez
devtmpfs to ruszę.

Tutaj też mają dużo: http://pl.gentoo-wiki.com/wiki/Systemd

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>