systemd i LVM

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Mon Dec 5 09:02:37 CET 2011

On Sun, Dec 04, 2011 at 11:40:37PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> Ja mam lvm na luks, odpalany z initrd a właściwie initramfs
> wygenerowanym przez geninitrd.

Ale czy na systemd?

> Wymagany nowy udev.

Skompilowałem to co było akurat na HEAD w CVS i u mnie nie ruszyło.
Wydaje mi się, że brakuje jednak czegokolwiek co by to LVM aktywowało,
czy z poziomu systemd, czy z udev.

W sieci już znalazłem jakieś 'lvm.service', które może to załatwić, ale
nie jestem pewien, czy to właściwa droga.

Pozdrowienia,
        Jacek