Mcabber 0.10.1

Jarosław Kruk kruk.jaroslaw at gmail.com
Mon Dec 19 14:11:50 CET 2011

Dnia 2011-12-19, pon o godzinie 13:42 +0100, Bartosz Świątek pisze:

> Po Twojej wcześniejszej argumentacji jednoznacznie wnioskuję, że
> jednak nie, bo nie miałeś pojęcia czy ta podpaczka jest potrzebna.

Jest błąd w Twoim rozumowaniu. Z wcześniejszej dyskusji można co
najwyżej wywnioskować, że osoba fi9o nie był świadomy do czego ta zmiana
ma służyć, a nie czy commit był wykonany po rozmowie z uzim.

Pozdrawiam
--
Jarosław Kruk   : jareq w pld-linux.org kruk.jaroslaw w gmail.com
GPG key Id      : 0x78730F33