Mcabber 0.10.1

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Mon Dec 19 14:17:48 CET 2011

W dniu 19 grudnia 2011 14:11 użytkownik Jarosław Kruk
<kruk.jaroslaw w gmail.com> napisał:

> Jest błąd w Twoim rozumowaniu. Z wcześniejszej dyskusji można co
> najwyżej wywnioskować, że osoba fi9o nie był świadomy do czego ta zmiana
> ma służyć, a nie czy commit był wykonany po rozmowie z uzim.

W sumie tak. Mogli sobie przeciez gadac o dupach, a potem mu
wyskoczyly te pliki .h ktorych wczesniej nie bylo i je bezwiednie
dobrze spakowal. Takze w sumie dygresja ze nastapilo to po rozmowie z
uzim wnosi tyle co to czy wtedy padalo czy swiecilo slonce.