mumble.spec, złe uprawnienia do logów

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Feb 11 00:25:08 CET 2011

On Thu, Feb 10, 2011 at 23:20:17 +0100, Marcin Rybak wrote:

> W dniu 10 lutego 2011 23:15 użytkownik Bartosz Świątek

> a ja wczoraj zainstalowałem na Ti i musiałem chown zrobić by widział logfile

No tak na moje oko to dopiero niespełna 10 miesięcy temu zostało
'popsute' - murmur.init (--user murmur), więc nie dziwota, że starsze
instalacje działają. W logrotate też jest create 660 root root. Do tego
plik logu nie jest wymieniony (ghostowany) w files (sortowanego randomem
chyba), a /etc/murmur nie wiedzieć czemu ma o-r (SBO czy tam siedzi coś istotnego?).
No i TODO jest do wywalenia (o ile chodzi o olddir), nie ma powodu dla ustawiania
innego niż ogólnosystemowe.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>