Re: mumble.spec, złe uprawnienia do logów

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Fri Feb 11 12:01:50 CET 2011

W dniu 11 lutego 2011 09:19 użytkownik Marcin Rybak
<marcin.rybak w gmail.com> napisał:

> w takim razie - logrotate tez powinien być poprawiony

Tak, powinno być:

create 660 root murmur

> no może siedzieć dosyć istotna zmienna: serverpassword, wiec lepiej by nie
> miał tego uprawnienia, stąd to:
>
> # ls /etc/ -al |grep murmur
> drwxr-x---  2 root  murmur     4096 Feb 10 10:35 murmur
>
> # ls -al /etc/murmur/murmur.ini
> -rw-r----- 1 root murmur 4845 Feb 10 10:35 /etc/murmur/murmur.ini
>
> jest jak najbardziej poprawne

/var/log/murmur też powinien należeć do root:murmur i mieć 660.

Właśnie sprawdziłem u siebie i ostatnie logi to miałem z kwietnia 2010
:P Fakt, że murmura włączam bardzo sporadycznie, ale kiedyś działało i
widocznie spieprzywszy nawet nie zauważyłem błędu.

Lisu, komitniesz zmiany?