kicad.spec

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Mon Jan 3 17:42:30 CET 2011

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 03.01.2011 15:04, od Bartosz Świątek:

Tak będzie OK ? :
%{?debug:-DCMAKE_VERBOSE_MAKEFILE=ON} \
Tak będzie OK ? :
-DCMAKE_BUILD_TYPE=%{!?debug:Release}%{?debug:Debug} \
Ta flaga dla x86_64 jest podana w INSTALL.txt w sekcji "Extra CFLAGS and
linker flags". Bez tego pliki są kompilowane bez tej flagi.
No to zerknij do kde4-kdebluetooth.spec... ;) Jak ty tam poprawisz, to
będzie dla mnie wzorem...
no OK, -DLIB_SUFFIX=64 \

> Aha, jeszcze jeden fajny kwiatek:
>
> +%prep +%setup -q -a1 -a2 -n %{name}-sources-%{snapshoot}-stable
> +%patch0 -p0 +%patch1 -p0 +mkdir build
>
> raz że mkdir w %prep to już dziwna sprawa, jak dobrze pamiętam to u
> nas nietolerowana. Ale jak już będziesz to przesuwał do %build tam
> gdzie jest miejsce na takie rzeczy, to proszę zastanów się 500 razy
> czy użyć mkdir i dlaczego jednak go nie używać. Sprawdź też w innych
> specach co jest używane do stworzenia katalogu "build".
install -d build, Right ?
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski