kicad.spec

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Mon Jan 3 17:49:29 CET 2011

W dniu 3 stycznia 2011 17:42 użytkownik Daniel Dawid Majewski
<light-i w o2.pl> napisał:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 03.01.2011 15:04, od Bartosz Świątek:

> Tak będzie OK ? :
> %{?debug:-DCMAKE_VERBOSE_MAKEFILE=ON} \

Tak.

> Tak będzie OK ? :
> -DCMAKE_BUILD_TYPE=%{!?debug:Release}%{?debug:Debug} \

Nie, w ogóle ma nie być. Makro %cmake to już definiuje.

> Ta flaga dla x86_64 jest podana w INSTALL.txt w sekcji "Extra CFLAGS and
> linker flags". Bez tego pliki są kompilowane bez tej flagi.

To nic, makro %cmake już to ustawia, a jeśli nie to powinno.

> No to zerknij do kde4-kdebluetooth.spec... ;) Jak ty tam poprawisz, to
> będzie dla mnie wzorem...

Bo tam są stare makra jako BR podane, jak będą nowe to wtedy połowa z
tego idzie do kosza. Także spec jest przestarzały - jak i wiele
innych.

>>> 5) -DCMAKE_SYSTEM_LIBRARY_PATH=%{_libdir} - nie chce mi się
> no OK, -DLIB_SUFFIX=64 \

No, ale już obecnie załatwia to samo makro.

Tak.