kicad.spec

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Tue Jan 4 13:40:20 CET 2011

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 04.01.2011 13:13, od Bartosz Świątek:
> Ale sam widzisz, że chłopak nie ma się czego uczyć. Pozjadał już
> wszystkie rozumy i upiera się przy swoim, a my przecież tylko na sucho
> dywagujemy nie panując nawet
> nad głupim makrem, które najwidoczniej od lat używamy źle.
Szanowny Bartoszu, nie jesteś lepszy jeśli chodzi o zjadanie rozumów,
qboosh już to udowodnił 2 razy w tym wątku... Rozumiem, że macie swoja
politykę dopieszczania speców, ale jak coś się nie buduje i przy okazji
widzę po 3 razy dla jednej porcji kompilacji we flagach dla cc1plus
--march=x86_64, to chyba o czymś świadczy... Być może %cmake jest
bardziej przystosowany dla kde4, nie mnie osądzać. Ja znalazłem czas i
sposób, aby w ogóle zbudować ten pakiet i przystosować w/g waszych uwag,
jeśli to tylko jest możliwe w prosty sposób. Ja już tą aplikację używam,
a jeśli ktoś z czytających tą listę uzna to za potrzebne, też może
używać... Jeśli za to mam być jechany, to sorry, ale z człowiekiem
pokroju urzędnika nie będę się kopał.
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski