kicad.spec

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Tue Jan 4 14:03:31 CET 2011

W dniu 4 stycznia 2011 13:40 użytkownik Daniel Dawid Majewski
<light-i w o2.pl> napisał:
> W odpowiedzi na wiadomość z dnia 04.01.2011 13:13, od Bartosz Świątek:
> Szanowny Bartoszu, nie jesteś lepszy jeśli chodzi o zjadanie rozumów,
> qboosh już to udowodnił 2 razy w tym wątku... Rozumiem, że macie swoja
> politykę dopieszczania speców, ale jak coś się nie buduje i przy okazji
> widzę po 3 razy dla jednej porcji kompilacji we flagach dla cc1plus
> --march=x86_64, to chyba o czymś świadczy... Być może %cmake jest
> bardziej przystosowany dla kde4, nie mnie osądzać. Ja znalazłem czas i
> sposób, aby w ogóle zbudować ten pakiet i przystosować w/g waszych uwag,
> [...]

Mówisz do mnie jakbyś myślał, że mnie obchodzi jakie masz o mnie
zdanie. Nic bardziej mylnego.

1) Przesyłasz tutaj patcha, który się nie nakłada na obecny spec z
HEAD, a potem masz pretensje że sobie na sucho dywaguje? ;)
2) Przesyłasz tutaj swoje wypociny, nad którymi najwidoczniej bardzo
długo siedziałeś, ale które nie spełniają naszych wymogów by je dodać,
więc wg mnie mogą Ci się 500 razy budować i działać, ale póki nie będą
takie jak nasz standard to sobie możesz ich używać sam.
3) Qboosh zwrócił mi uwagę nt jednej opcji o której egzystencji w
makrze nie miałem pojęcia. Było to raz i tylko raz póki co się
odezwał, więc nie naliczyłem by mnie 2 razy poprawił. Co do tego makra
mam z resztą odmienne zdanie od qboosha. Cmake informuje w wersji
"quiet" również o błędach, bardzo podstawową informacją, która jednak
w większości przypadków jest wystarczająca. Ustawianie tego per
default uważam za marnotrawstwo przestrzeni dyskowej buildlogów czy
jakkolwiek to chcecie sobie nazwać. Nie trudno bowiem odpalić sobie
"VERBOSE=1 make" jeśli build faktycznie się nie uda a informacja nie
jest wystarczająca.
4) Jak się tak słuchasz qboosha, to użyj za przeproszeniem tego makra
%cmake, a nie %__cmake jak Ci z resztą sugerował wyżej.

Dla mnie EOT. Straciłem już dość czasu na tym wątku.