kicad.spec

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Jan 4 14:18:42 CET 2011

On Tue, Jan 04, 2011 at 14:03:31 +0100, Bartosz Świątek wrote:

> 2) Przesyłasz tutaj swoje wypociny, nad którymi najwidoczniej bardzo
> długo siedziałeś, ale które nie spełniają naszych wymogów by je dodać,
> więc wg mnie mogą Ci się 500 razy budować i działać, ale póki nie będą
> takie jak nasz standard to sobie możesz ich używać sam.

'Nasz standard' ostatnimi czasy to kupa przestarzałych speców i
pakietów, którymi nikt się nie opiekuje.

> mam z resztą odmienne zdanie od qboosha. Cmake informuje w wersji
> "quiet" również o błędach, bardzo podstawową informacją, która jednak
> w większości przypadków jest wystarczająca. Ustawianie tego per
> default uważam za marnotrawstwo przestrzeni dyskowej buildlogów czy
> jakkolwiek to chcecie sobie nazwać. Nie trudno bowiem odpalić sobie
> "VERBOSE=1 make" jeśli build faktycznie się nie uda a informacja nie

Czy Pan Wielki Praktyk nie wie, że czasem lokalnie się buduje, a na
builderach nie chce? I wtedy to dopiero jest marnotrawstwo, dodatkowy
commit i zlecenie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>