Wszystkiego dobrego

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Fri Jan 28 16:38:47 CET 2011

2011/1/28 Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:
> Innymi słowy robisz coraz większy fork (w tym momencie jesteś w stanie bez
> dyskusji olać dowolne ustalenie PLD, bo się właśnie dorobiłeś własnego CVS-a)
To po prostu straszne, że ktoś może coś robić w swoim własnym grajdole
bez pytania o pozwolenie pana Mariuszka.

> tego pociągnąć. Czy zauważasz może potencjał na to, że rozwijanie się sprawy w
> tym kierunku może się źle skończyć i że tak jakby nie leży w interesie
> projektu, żebyś wykorzystywał jego infrastrukturę w ten sposób?
Wiesz co, pierdolisz identyczne farmazony jak kloczek kiedyś. Tylko że
za kloczka rozchodziło się o rozwijanie swoich rzeczy na branchach w
CVS-ie pldzianym, a nie swoim własnym.

> Powiedz ty mi co PLD ma będzie miało z takiego forku?
A co to kogo interesuje?

> Debianie. Czy wy macie takie plany? Shadzik jakoś wykazywał wolę okazjonalnego
> wrzucania swoich zmian do nadrzędnego CVS-a? Czy ktoś poza nim i tobą planuje
> w tym momencie pracować na forkniętym CVS-ie? Jakie rzeczy mają się w nim
> wstępnie znaleźć?
No chwila moment, najpierw straszysz na ircu jakimś Ostatecznym
Rozwiązaniem Kwestii Shadzikowej, a tu ci nagle zaczyna przeszkadzać,
że ktoś jednak może do CVS-a pldzianego nie commitować?

wolf