Wszystkiego dobrego

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Fri Jan 28 18:39:29 CET 2011

> Tak, ale posiadając osobne repozytorium, zacząłeś z PLD konkurować o
> deweloperów. Więc możesz liczyć na to, że głosów przeciwko hostowaniu cię obok
> PLD będzie więcej. Np. ja do nich dołączyłem.
>
> Dlatego ponawiam prośbę o zmianę nazwy i dobrowolne wyniesienie się z zasobów
> dostępnych w domenie pld-linux.org (chyba, że gdzieś w tym wąku obok dojdziemy
> do rozwiązania w którym nie masz osobnej bazy deweloperów i osobnego repo).

Wziąwszy pod uwagę, że jeszcze fizycznie osobne repo nie istnieje to się
nigdzie nie wybieram. Ew. wyniesienie się na inną domenę da się
zrealizować w miarę szybko. Wyniesienie zawartości zasobów z racji na
objętość wymaga więcej czasu.

Co do rozwiązania pozwalającego dalej współpracować to czekam na
propozycje. Moje są w archiwum list (połączenie Titanium i Th oraz
zmiany formalne).

M.