Wszystkiego dobrego

Patryk Zawadzki patrys at pld-linux.org
Fri Jan 28 17:30:34 CET 2011

2011/1/28 Mariusz Mazur <mmazur at kernel.pl>:
> Więc
> apelowałbym, żebyś (a) zmienił nazwę swojego projektu na coś innego, niż PLD X
> oraz (b) zmienił konfigurację ftp-a/list mailowych/czegotam jeszcze, żeby nie
> były w domenie pld-linux.org i nie wprowadzały ludzi w błąd.

Ja bym apelował, żeby takie rzeczy najpierw obgadać w towarzystwie
wszystkich potencjalnie zainteresowanych. Mi tam nie przeszkadza, że
ktoś namówi deweloperów do pracy u siebie, chociaż wolałbym oczywiście
odpowiednik http://pkgs.fedoraproject.org/gitweb/ i własne branche.
Niech deweloperzy pracują tam, gdzie im się chce, odpowiada za nich
zbiorczo opiekun danego brancha, a pozostałe linie/forki sobie zrobią
tylko merge między gałęziami.

--
Patryk Zawadzki