Wszystkiego dobrego

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Sat Jan 29 17:57:23 CET 2011

> Nikt ci nie jest w stanie zabronić tworzenia forka, ale zgodzisz się chyba z
> faktem, że od momentu posiadania własnego cvs-a, Titanium to już nie jest
> branch, tylko jest to pełny fork, bo w tym momencie nie ma już żadnego wymogu
> ustalania czegokolwiek z deweloperami PLD, gdyż możesz dowolny pakiet sobie w
> pełni odforkować.
>
> A co za tym idzie, według mnie, dalsze (a) korzystanie z nazwy PLD i (b)
> siedzenie obok PLD na ftp-ie jest mocnym nadużywaniem gościnności. Zgodzisz
> się chyba, że w interesie PLD nie leży napędzanie tobie deweloperów? Więc
> [...]

W zasadzie masz rację jednak taki stan rzeczy jak opisujesz jest od
początku istnienia Titanium. Kilkukrotnie nie zgadzałem się ze zmianami
w jakiś pakietach i je branchowałem czyli defacto wyłączałem z
konieczności uzgadniania czegokolwiek w sprawie tych pakietów z
deweloperami PLD. Po to stworzyłem Titanium żeby móc samodzielnie
decydować tak o całej dystrybucji jak i pojedynczych pakietach. Takie
założenie było od początku, takie jest wypisane na stronie PLD od początku.

M.