Wszystkiego dobrego

Mariusz Mazur mmazur at kernel.pl
Fri Jan 28 18:26:02 CET 2011

On Saturday 29 of January 2011, Marcin Krol wrote:

> W zasadzie masz rację jednak taki stan rzeczy jak opisujesz jest od
> początku istnienia Titanium. Kilkukrotnie nie zgadzałem się ze zmianami
> w jakiś pakietach i je branchowałem czyli defacto wyłączałem z
> konieczności uzgadniania czegokolwiek w sprawie tych pakietów z
> deweloperami PLD. Po to stworzyłem Titanium żeby móc samodzielnie
> decydować tak o całej dystrybucji jak i pojedynczych pakietach. Takie
> założenie było od początku, takie jest wypisane na stronie PLD od początku.

Tak, ale posiadając osobne repozytorium, zacząłeś z PLD konkurować o
deweloperów. Więc możesz liczyć na to, że głosów przeciwko hostowaniu cię obok
PLD będzie więcej. Np. ja do nich dołączyłem.

Dlatego ponawiam prośbę o zmianę nazwy i dobrowolne wyniesienie się z zasobów
dostępnych w domenie pld-linux.org (chyba, że gdzieś w tym wąku obok dojdziemy
do rozwiązania w którym nie masz osobnej bazy deweloperów i osobnego repo).

--mmazur